رنگ سال ۲۰۲۱ معرفی شد
نوشته شده توسط : محسن

همزمان با نزدیک شدن به ایام پایانی سال میلادی شرکت پنتون زردِ گرم و خاکستری را به عنوان رنگ سال ۲۰۲۱ برگزید.با مجله گشنیز همراه باشید تا با رنگ سال ۲۰۲۱ بیشتر آشنا شوید:

شرکت پنتون به عنوان تعیین‌کننده غیررسمی رنگ سال شهرت جهانی دارد و از سال ۲۰۰۰ به بعد هر سال رنگ خاصی را به‌ عنوان «رنگ سال» معرفی می‌کند. این شرکت عنوان کرده که برای سال ۲۰۲۱ رنگ‌های زرد گرم و خاکستری با کد رنگ (Illuminating ۱۳-۰۶۴۷ Ultimate Gray ۱۷-۵۱۰۴) را انتخاب کرده است.

انتخاب رنگ زرد و خاکستری بعنوان رنگ سال 2021 از سوی پنتون

در توضیح دلایل انتخاب رنگ سال ۲۰۲۱ عنوان شده است که کارشناسان کمپانی پنتون رنگ زرد را به خاطر داشتن و القای حس قدرت، انرژی، مثبت بودن، آفتاب و خاکستری را به خاطر سایه‌های روح‌انگیز، الهام‌بخشی و تلاش برای نشاط انتخاب کرده‌اند. آنها معتقدند ترکیب این دو رنگ پیامی حاوی قدرت و امید را القا می‌کند. این درحالیست که  این شرکت در سال گذشته رنگ آبی نفتی یا آبی کبالتی را بعنوان رنگ سال ۲۰۲۰ معرفی کرده بود.

► شرکت پنتون برای معرفی زرد گرم و خاکستری بعنوان رنگ سال ۲۰۲۱ ویدئویی منتشر کرده که میتوانید در اینجا تماشا نمایید.

  • شرکت رنگ پنتون (Pantone) در شهر کارلستات نیوجرسی آمریکا قرار دارد و به‌مرور زمان با توجه به برندسازی قوی این شرکت در این زمینه، حتی بسیاری از بزرگان دنیای مد و فشن نیز مجبور به تابعیت از آن هستند؛ چراکه عموم مردم تمایل به استفاده از رنگ انتخابی این شرکت را دارند.

منبع: گشنیز





:: بازدید از این مطلب : 87
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: